Produkt dnia
ROSE
ROSE
169,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Procedura zwrotu i reklamacji:

    1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Conex Kajetan Konieczny, ul. Starorzeczna 4/2, 62-030 Luboń, email: info@littlebee.pl 661925293; 606838867) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

    2. W przypadku odstąpienia od umowy wydrukuj formularz dostępny w tekście poniżej.

    3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu płatność, z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, na nr konta podany w formularzu zwrotu (również w przypadku płatności za pobraniem), do 14 dni od otrzymania towaru zwracanego. 

    5. Proszę odesłać nam rzecz na adres do zwrotu: Conex Kajetan Konieczny, ul. Starorzeczna 4/2, 62-030 Luboń, email: info@littlebee.pl 606838867 lub 661925293) do 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść jedynie bezpośrednie koszty odesłania rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    6. W przypadku reklamacji towaru prosimy o kontakt info@littlebee.pl lub telefoniczny 606838867.

    7. UWAGA. Do każdego produktu doczepiona jest metka z napisem: “Drogi Kliencie, Zachęcamy do przetestowania produktu ale po usunięciu tej metki, zwrot w ramach naszej polityki Zwrotów i reklamacji nie będzie możliwy oraz nie zostanie zaakceptowany”. Jw. prosimy o nie odrywanie tej metki. W przypadku zwrotu produktu bez metki, nie zostanie on zaakceptowany.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl